באר שבע עד 2030

חזון הנגב

באר שבע בירת הנגב, מהווה חלק עיקרי ומשמעותי בהגשמת החזון להפרחת השממה בפן הכלכלי, ההתיישבותי, האסטרטגי, החינוכי. חזון אשר מטרתו להביא את נגב לקדמה, בהיבט הלאומי ומכל הבחינות, ועל כן קיימת כדאיות השקעה בבאר שבע.

עד לשנת 2030, מתוכננות בבאר שבע השקעות בנדל"ן, בתעשייה, תעסוקה, אקדמיה, מרכזי חקר ופתוח, קריית מדע וטכנולוגיה, מטה סייבר בינלאומי, תשתיות תחבורה ועוד. כל אלה מצריכים הקצאת קרקעות ויזמים שאפתניים, שייקחו את העיר צעד נוסף קדימה.

סיבות להשקעה כדאית

קיימות שלוש סיבות עיקריות, ההופכות השקעה בנדל"ן בבאר שבע, לבטוחה וכדאית.

יש לזכור כי באר שבע התפתחה מאוד בשנים האחרונות, והיא מושכת משקיעים בשל העובדה כי תשתית לכל תושבי האזור והחל מעבר של בסיסי צה"ל, לנגב. הדבר מביא גם בצורך בגידול במקומות תעסוקה לבני הזוג של אנשי הקבע, מתחמי קניות, השקעה בתרבות ופנאי, דיור ועוד.

נוסף על כך, בל נשכח כי אוניברסיטת בן גוריון, ומכללות שונות בבאר שבע, מושכות אליהן אלפי סטודנטים, שמרביתם זקוקים למענה של מגורים בעיקר אך גם תרבות, קניות וכו'.

קיימות בבאר שבע שכונות רבות עם אופי משתנה, בעלות פוטנציאל אדיר, בשל תוכניות האזוריות ומתחמי הפינוי בינוי העתידיים בעיר, ודירות למכירה במחירים טובים להשקעה, בתשואה מעולה.

אזורי תעשייה בבאר שבע

אחת ההתפתחויות המסיביות בעיר, היא ריבוי אזורי תעשייה והתפתחותם הן בעיר והן מחוצה לה, תוך שהיא מקדמת עסקים רבים ומושכת אליה יזמים רבים.

הללו מעסיקים עשרות אלפי עובדים, רובם המכריע, תושבי העיר באר שבע.

פארק הסייבר

אחת מההשקעות הבולטות והמדוברות ביותר בשנים האחרונות, היא פיתוח פארק סייבר בינלאומי. סייבארק, הפכה כתוצאה מכך, לחברה גלובלית גדולה הממשיכה לצמוח ולעמוד בחזית הטכנולוגיה ובהחזקת מידע רגיש כלל עולמי.

חברת הטכנולוגיות של אוניברסיטת בן גוריון, יחד עם ארגון EMC וקרן הון סיכון JVP, הקימו ארגון חדש לקידום בינלאומי של מרכז הסייבר, אשר ימנף פוטנציאל עסקי, שיתופי ידע ויכולות, יעודד מחקרים אקדמיים בשיתוף התעשייה, ויגייס הון אנושי בתחום.

בית החולים סורוקה

בית החולים סורוקה, עבר שינויים מבניים משמעותיים בשנים האחרונות, וקיימות תוכניות נוספות עתידיות.

שימת הדגש היא על הרחבת מערך החירום, הכולל את חדרי המיון, חדרי הטראומה וחדרי הניתוח.

כמו כן, המשך בניית המרכז לחקר מחלת הסרטן, הקמת מחלקת שיקום ופגייה חדשים והקמת בית חולים נוסף, שייתן מענה להתרחבותה של העיר והגידול המשמעותי בתושביה.

חשוב לציין שתוכנית בית חולים שני בנגב בעיר באר שבע קיבל תוקף וייבנה בעתיד הלא רחוק, מה שיגרום לעוד סגל רפואה "להגר" לעיר.

באר שבע דוהרת קדימה הן מבחינת מוקדי הבילוי והעניין בעיר והן מבחינת מוקדי תעסוקה, אוניברסיטה, הייטק ועוד… במחירי כניסה נוחים יחסית המשקיע מקבל נכס עם אפיק התפתחותי רחב מאד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

וואטסאפ
1
Scan the code
ארץ עיר
שלום,
איך אפשר לעזור לך?